شورای دوره ششم با حمایت دولت سیزدهم پروژه بزرگراه شهید سلیمانی را تکمیل کرد

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای شهر دوره ششم با حمایت دولت سیزدهم قطعه نخست پروژه بزرگراه شهید سلیمانی را تکمیل کرد.

محمد اسدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نورا نیوز به پروژه مهار سیلاب و مسیر دسترسی کرج به بزرگراه شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری کرج در سال ۱۳۹۵ به عنوان سرمایه گذار عملیات ساخت بزرگراه شمالی این کلانشهر را کلید زد اما پس از مدتی نتوانست آن را به سرانجام برساند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: شورای دوره ششم با حمایت دولت سیزدهم قطعه نخست این پروژه را تکمیل کرد.

اسدیان بیان کرد : ۵۰ درصد بودجه این پروژه را دولت متقبل شده و مراحل ساخت آن در دست اجرا است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به جمعیت ۳۸ هزار نفری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی البرز،‌گفت: حدود ۱۵ هزار نفر از این دانشجویان از شهرتهران برای تحصیل به کرج سفر می کنند و بخش عمده
ترافیک نیز مربوط خودروهایی آنان است که با اتصال بزرگراه شهید سلیمانی به بلوار انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی این ترافیک روان سازی می شود.

به گفته اسدیان؛ بزرگراه شهید سلیمانی به طول ۱۸ کیلومتر است که عملیات ساخت آن از سال ۹۵ آغاز شد و اکنون قطعه نخست آن به طول ۷.۵ کیلومتر آماده بهره برداری است.