۱۳۰درصد از درآمد عمومي پيشبيني شده استان محقق شد

درآمد هاي عمومي وصول شده استان در سال ۱۴۰۲مبلغ ۱۸۵/۷۱۰ ميليارد ريال بوده است كه نسبت به مبلغ پيش بيني شده آن ۱۳۰درصد محقق شده است.

پایگاه خبری نورا نیوز توحيد شيريزاد در گفتگو با روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز گفت: از اين مبلغ وصولي ۱۳۹/۰۳۰ ميليارد ريال مربوط به ماليات است كه نسبت به مبلغ پيش بيني شده براي استان بيشتر از ۱۳۰ درصد تحقق را نشان مي دهد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز افزود: خوشبختانه با رايزني هاي صورت گرفته از طرف اين سازمان و استاندار محترم و نيز مساعدت رييس سازمان برنامه و بودجه كشور، در سال ۱۴۰۳بودجه خوبي در پايه استان لحاظ و در بخش بودجه عمراني افزايش بسيار خوبي را شاهد خواهيم بود.
وي خاطر نشان كرد: در آخرين روزهاي سال ۱۴۰۲ تخصيص بودجه خوبي در اختيار دستگاه ها قرار گرفت كه در راستاي ارايه خدمات مناسب در پايان سال به كارمندان پرداخت شود.
شيريزاد ادامه داد: در آخرين روزهاي سال گذشته با تلاش همكاران سازمان مديريت ۷۰ درصد از مطالبات مرخصي سنواتي بازنشستگان پرداخت و الباقي آن نيز بزودي پرداخت خواهد شد.
ايشان ياد آور شد: در نشست مهمي كه با آقاي غضنفري رئيس صندوق توسعه ملي داشتيم مقرر شد، شركت هاي بزرگ صادرات محور استان بتوانند به ميزان مورد نيازشان از اين صندوق تسهيلات ارزي دريافت كنند.