توصیه آبفا به مردم / همراهی کنید

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر پروژه های متعددی از جمله تکمیل و ساخت چهار تصفیه خانه آب در استان اجرا شده است، گفت : تمام تلاش ما این است که در مناطق دارای تنش آبی مشکل را برطرف کنیم.

پایگاه خبری نورا نیوز حمیدرضا نامداری افزود: تکمیل تصفیه خانه های یک و۲ کرج از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است و تصفیه خانه شماره سه کرج نیز با شتاب در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز گفت : امروز سرانه مصرف آب در البرز بالای ۲۵۰ لیتر در شبانه روز است که باید این میزان مصرف را به حدود ۱۵۰ لیتر کاهش دهیم .

نامداری با بیان اینکه در بحث مصرف آب نیاز به فرهنگسازی داریم ، ادامه داد: گاهی مواقع برای یک شستشوی ساده مانند وضو مقادیر زیادی آب هدر می دهیم که باید به وضعیت آبی کشور و استان توجه بیشتری کنیم.

وی تاکید کرد: هر چند دستگاههای متولی با سرعت در حال تامین آب مناطق مختلف استان هستند اما صرفه جویی مهمترین اقدام برای عبور از تنش آبی است .

مدیرعامل آبفا البرز گفت : کشور ما در منطقه خشک و نیمه خشک کره زمین قرار دارد و از سوی دیگر تغییر اقلیم مزید بر علت شده است.

نامداری با اشاره به فرسودگی بخشی از شبکه ها و هدر روی آب استان البرز از این طریق افزود: سال گذشته بخش زیادی از این شبکه ها بازسازی و مرمت شد و امسال در تلاش هستیم تا بیشترین میزان ترمیم و بازسازی در این بخش داشته باشیم.