خیرین یار دیار امروزند و یادگار ماندگار فردا

بعضی ها ستون هایی هستند که شهر بر روی آنها استوار است. این جمله را دوستی می گفت و معتقد بود خیرین نیکوکار ستون های شهر در خدمت رسانی به مردم در کنار مسئولین هستند .

پایگاه خبری نورا نیوز مهین باقری مجد (سروش) رییس موسسه خیریه حمایت از بیماران تهدیست قائم (عج) نیز از ستون هایی هست که خدمت رسانی به نیازمندان را در اولویت امور زندگی خود قرار داده است .
گفت وگو را با شکرگذاری آغاز می‌کند و شاید این شاه بیت گفت وگوی ما می‌شود، او قدردان نعمت‌هایی است که خداوند به او داده است و شکرگذار از نعمت های خداوند است.

وی اصل احترام وکرامت انسانی را مهم ترین اصل و وظیفه موسسات خیریه درکمک به افراد نیازمند می داند و می گوید: این انجمن یک خیریه مردم نهاد است. که با حفظ کرامت برای حمایت از محرومان ، بیماران نیازمند فعالیت می‌کند.
سروش می افزاید:توزیع سبد کالا شامل : برنج، چای, قندو شکر، ماکارانی، تن ماهی و حبوبات و… توزیع مایع ضدعفونی و ماسک در ایام کرونا، اهدا بسته لوازم التحریر ، اهدا کفش و لباس فرم مدرسه، آزادی زندانیان ، معرفی به مراکز درمانی و پزشکی، اهدا دارو و … از اقدامات این خیریه است که با کمک مردم نیکوکار انجام می شود.

رییس موسسه خیریه حمایت از بیماران تهدیست قائم (عج) اذعان کرد:شناسایی افراد مستمند و یاری ایشان در نقاط مختلف کشور،کمک به ایتام نیازمند،کمک به زوجین جوان برای تامین جهیزیه و ترویج ازدواج آسان،برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی برای قشر کم برخوردار و بی بضاعت،حمایت از زندانیان و تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد،معرفی و پوشش خدمات بهداشتی-درمانی افراد نیازمند، کارآفرینی در راستای خوداشتغالی افراد ، ایجاد کارگاه های تولیدی در راستای اشتغالزایی افراد بیکار و نیازمندو … از اقدامات این موسسه است.
سروش افزود: احسان و نیکی به دیگران، همان احسان به خود است و پیش از این که دیگران از آن بهره مند شوند این شما هستید که از آن بهره می‌برید.
وی بیان کرد: خیرین ونیکوکاران میتوانند به صورت نقدی یا غیرنقدی مشارکت خود به یکی از روش های زیر را اعلام نمایند: شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۸۶۶۰۳۰۹ بانک ملت آزادگان .