گفتگو:

 اهمیت گرمدره به دلیل همسایگی با پایتخت است

رئیس اداره گاز گرمدره گفت: همسایگی با تهران، وجود صنایع پراکنده حساس و دارویی، ارائه خدمات و پیچیدگی امدادرسانی و خدمات رسانی در معابر اصلی بین استانی کشور، جاده مخصوص، اتوبان شمالی، اتوبان تهران کرج از ویژگی های مهم گرمدره است.

پایگاه خبری نورا نیوز پیشانی استان البرز در مواجهه با استان تهران شهر گرمدره است که این منطقه به دلیل همسایگی با تهران و وجود واحدهای صنعتی در این منطقه که اهمیت ملی دارند بر ارزش و حساست گازرسانی در این منطقه افزوده است، این دلایل بهانه ای شد تا با علیرضا لک رئیس اداره گازرسانی شهر گرمدره گفتگو نماییم.

اندکی در مورد سابقه فعالیت خود توضیح دهید ؟

اینجانب با بیش از یک دهه سابقه در حوزه بهره برداری و گاز رسانی و همچنین با توجه به رویکرد و افزایش انتظارات از این حوزه و همگام با این تحولات با تلاشی مضاعف ، مهارت های فنی و انسانی و ادراکی خود را توسعه و بروز نموده ام و به یاری خداوند متعال قادر به ایفای نقش موثر و در راستای منافع شرکت بوده و انشاالله تمامی این تلاش ها از اینجانب و کلیه پرسنل خدوم شرکت گاز در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به سرانجام خیر و اعلاء خواهد رسید .

از چه سالی وارد صنعت نفت و گاز شده اید؟

در سال ۹۱ در حوزه بهره برداری وارد و تا کنون به یاری خداوند متعال و دعای خیر مردم شریف این استان مشغول به خدمت در همین حوزه مهم می باشم .

پیرامون تحصیلات و روند طی شده توضیح دهید؟

اینجانب دانش آموخته نمره الف مهندسی مکانیک از دانشگاه منتخب امام خمینی ره استان قزوین و رئیس هسته علمی بسیج دانشجویی سپاه صاحب الامراین استان بوده و تحصیلات تکمیلی را در مقطع ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی صفادشت و داوطلب مقطع دکتری در دانشگاه عالی دفاع ملی می باشم .

پیرامون مسئولیت هایی که داشته اید شرح دهید؟

در قبل از تصدی شغل ریاست گرمدره مشغول به فعالیت در شغل ریاست تعمیرات و بهره برداری ناحیه ماهدشت و قبل از آن تصدی شغل انشعابات و تجهیزات منطقه یک و قبل تر نیز تصدی شغل تکنسین تعمیرات و بهره برداری منطقه یک را عهده دار بوده ام

اداره گاز گرمدره را چگونه تشریح می کنید؟

اداره گاز گرمدره با تعداد ۱۸ هزار و ۴۹۳ اشتراک ۲ هزار و ۶۰۶ علمک ۲۲۰ شیر شبکه تغذیه و توزیع ۵ ایستگاه TBS و ۲۸ ایستگاه اندازه گیری صنایع و یک جایگاه عرضه سوخت CNG و ۲۸ علمک دو پوندی در موقعیت حساس شهری و مابین تقسیمات سیاسی جغرافیایی استان البرز و تهران قرار گرفته و از این رو با حساسیت بیشتری نسبت به خدمات رسانی به مردم شریف به این شهر در حال خدمت گزاری هستیم .

ارائه خدمات در گرمدره چه ویژگی هایی دارد؟

صنایع پراکنده حساس، صنایع دارویی حساس ارائه خدمات و پیچیدگی امدادرسانی و خدمات رسانی در معابر اصلی بین استانی کشور جاده مخصوص، اتوبان شمالی، اتوبان تهران کرج از ویژگی های مهم گرمدرزه است.

تفاوت آن با سایر مناطق و نواحی را تشریح کنید؟

همجواری با پایتخت و حساسیت های سیاسی از تفاوت های گرمدره با سایر نواحی و مناطق است که بحمدالله به یاری خداوند و با عنایت به هدایت مدیران ارشد سازمان تمامی امور در حال انجام و به جهت دستیابی به اهداف پیش رو با برنامه ریزی های انجام پذیرفته انشاالله تمامی اهداف محقق خواهد شد.

برای رفع ایرادات و مشکلات پیشنهادی دارید؟

خاطرنشان می سازد در فرآیند های پیمان سپاری و برون سپاری بایستی به توان فنی و همچنین تعهد در امور محوله در نظر گرفته شود تا در مسیر دستیابی به اهداف بدون تاخیر و تعلل مسیر طی شود.

همکارانی که در امر خدمت رسانی و گازرسانی شما را یاری می کنند معرفی کنید؟ بابک هموطن، کمال حیدری، علیرضا اسکندری، محمود غلامی، دو نفر کنتورخوان، ۴ نفر امدادگر، یک نفر خدمات، بک نفر نصاب، ۴ نفر حراست، جمعا ۱۶ نفر پرسنل در این اداره در خدمت مردم شریف هستند.

اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانید؟

با عنایت به مسولیت محوله در امر تربیت فرزندان و همیت دو چندان اینجانب و همسر محترم اوقات فراغت را به فرزندان و خانواده اختصاص داده و سعی در آموزش و هدایت هرچه بیشتر درحد توان را دارم.

سخن پایانی: ضمن شکرگذاری از خدای متعال به جهت خدمت گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی آرزوی توفیق و سلامتی و طول عمر برای رهبر عظیم الشان از خدای متعال طلب و پیروزی و سربلندی این مردم شریف را خواستارم انشالله.