پوشش عملیاتی ، کوشش اجتماعی ؟!!

قریب به اتفاق کارشناسان حوزه پوشش معتقدند که لباس بدن دوم هر فردمی باشد . كه تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله فرهنگ، اقتصاد ، اجتماع ، سیاست و تاریخ شكل ، می‌گیرد.

پایگاه خبری نورا نیوز مطالعات بی‌شماری انجام شده‌است که تأثیری را که لباس افراد بر دیگران می‌گذارد. گفتارشان نمی گذارد . لباس هایی که می پوشیم به نگرش ما کمک می کند و این توانایی را دارد که تاثیر مثبت یا منفی بگذارد .
حال سوال درشت من از معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی پلیس این است « شما که تمام مأموریت تان پل ارتباطی مردمان جامعه با ماموریت های پلیس است ، چرا عین نظامی ها در شرایط جنگ ، مانور ، عملیات لباس میپوشید؟!!! و کلی هم نشان و آرم و اتکیت ووو بر خود آویزان می کنید و قرار هم است در مورد هنر ، مشارکت مردمی ، مهربانی ، دوستی ، تعامل ، فیلم و سریال هم صحبت کنید!!!.
البته حق هم دارید چون شما دوره های نظامی را در کارنامه وبرنامه سابقه خدمتی خود دارید نه انتظامی.. !!!
معاون فرهنگی ، اجتماعی می بایست با رفتار ، گفتار ، پوشش ، کوشش ..ماموریت های سخت و امنیتی پلیس را با زبان نرم و گرم ، اجتماعی ، فرهنگی نمایش دهد .نه اینکه خود نمایشی عمل نماید .
این پوشش را باید ، معاونت عملیات ، رییس پلیس آگاهی ، پلیس مواد مخدر ، پلیس مرزبانی ….بپوشند . نه شما که پرچمدار فرهنگ و اجتماعی کردن مأموریت های امنیتی دارید . با اینگونه پوشش های نمایشی ، عملیاتی آیا کوشش اجتماعی شما جواب میدهد ؟! ایا.میتوان به اعتماد مردم و مشارکت شأن تکیه زد ؟!!!
خیلی خوب است که ما خیلی کارهای مناسب را متناسب سازی کنیم .
پوشش عملیاتی نظامی شما ، کوشش اجتماعی تان را زیر سوال برده است .جناب معاون عزیز…خیلی زود دیر می شود …!!!

سرهنگ پاسدار حمید اندرز چمنی