« علم، صنعت ، تجارت ، در خدمت همه ملت » 

مدیر اجرایی شرکت شینا سورن افراز دانش بنیانی در استان البرز طی مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری نورا نیوز اعلام داشت : همکاران علمی من در شرکت شینا سورن افزار دانش بنیانی استان البرز آقایان مهندس ارشد حمید خلیلی ، مهندس ارشد محمد ابراهیم زاده ، دکتر علی فدایی ، دکتر علیرضا کاشانی  از ترکیب هوش مصنوعی با تکنولوژی هولوگرام به قابلیت جدیدی دست پیدا کردند که میتواند منشأ تحول عظیمی در صنعت و تجارت استان البرز و کشور باشد. .تکنولوژی که در دهه های گذشته در فیلم هایی مانند جنگ ستارگان و مرد آهنین با تروکاژ های بصری خود را نشان داده بود اکنون ضمانت اجرایی به خود گرفته است .

پایگاه خبری نورا نیوز   حمیداندرزچمنی اظهار داشت : تکنولوژی هولوگرام در واقع تکنولوژی فوق العاده محبوب است که توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. در واقع می توان گفت تکنولوژی هولوگرام یک تکنولوژی با قابلیت های خیره کننده  است که می تواند برای سازمانها و نهاد ها و صنایع استان و ملی در شیوه های نوین میز خدمت ( علمی ، پژوهشی )  ، تبلیغات ، نظارت و هدایت مأموریت های مهم کارایی بسیار بالایی داشته باشد . این تکنولوژی می تواند خدمات  و محصولات جامعه صنایع استان و ملی  را به تمام کشور معرفی نماید.

یکی از قابلیت های کوچک  این تکنولوژی  نمایش سه بعدی  محصولات و تولیدات  صنایع و کارخانجات  استان و ملی  را طوری نمایشی نماید ،  به صورتی که شخص بیننده تصور کند یک جسم واقعی را تماشا می کند.

مدیر اجرایی شرکت شینا سورن افزار البرز در ادامه  تأکید داشت :انتظار همکاران  علمی نخبه من در استان از مسیولین و صاحبان صنایع عظیم و تجاری استان البرزی که در حال تولید محصولات مختلف  در کارخانجات در سطح ملی جهانی هستند مشارکت با علم ونخبگی است . همکاران نخبه من در تلاش هستند تا با ارتقا فصلی قابلیت های هوش مصنوعی وترکیب آن با تکنولوژی هولوگرام بتوانند توجه مسیولان استان ، استاندار محترم ، صاحبان صنایع کارخانجاتی بزرگ کشور در استان را جلب کرده تا از انواع خدمات علمی صنعتی این تکنولوژی بومی مهندسی در استان بهره مند گردند.

این تکنولوژی در آینده نزدیک قادر خواهد بود در تراز جهانی به حوزه های مأموریتی پلیس راهنمایی و رانندگی  « کاهش تصادفات جاده ای و کنترل خودروها در نظارت و هدایت راکبان، مأموریت پلیس آگاهی کشف جرایم مختلف ، دروغ سنجی اعترافات مجرمین در بالاترین سطح تشخیص ، جایگزین مناسب نگهبان محلات با تکنولوژی روز دنیا جهت پیشگیری از سرقت و حوادث . در مأموریت های فرماندهی مرزبانی کشور « نظارت هوشمندانه با قابلیت حساسیت های فوق العاده امنیتی ، انتظامی در آمد و شد تیم های تروریستی ، حمل قاچاق کالا ، وبا ترکیب هوش مصنوعی و هولوگرام نگهبانان مرزی در برجک ها و مناطق صعب العبور مرزی را جایگزین سربازان مرزی نماید تا با این اقدام از تلفات نیروی های انسانی پیشگیری نماید .

چمنی در پایان گفتگوی اختصاصی خود خاطر نشان کرد :ما در شرکت شینا سورن افزار دانش بنیانی استان البرز دامنه خدمات دهی این تکنولوژی را تا جایی ارتقا خواهیم داد که هیچ سازمان یا نهادی اداری ، صنعتی ، خدماتی علمی ، صنعتی ، تجاری در ارایه خدمات خود ، وانجانم ماموریت های  سخت خود دچار مشکل نگردد و بتواند به  ما و تکنولوژی در تراز جهانی  نخبگی ما اعتمادو اطمینان نماید .

ما و تکنولوژی ما اساساً برای انجام ماموریت های غیر ممکن به ممکن ، متفاوت و علمی  طراحی و راه اندازی شده است .این نه تنها شعار احساسی یا هالیوودی نیست بلکه کاملا حقیقی و اجرایی است .تحقق آرزوهای ذهنی افراد  به واقعیت های عینی زندگی امروزه روز …