یادداشت،

« دغدغه های ریاست بانوی سیاست» ✓ پی نوشت « یادداشت طنز تلخ قبلی»

…دغدغه های مادری اش بر کسی پوشیده نیست ، از رنج و مرارت های دختران سر زمینش در حوزه بیکاری ، عدم امکان ازدواج آسان ، اشتغال ، تحصیلات …همواره نگران است . برای مادران جامعه که غم نان دارند دل می‌سوزاند .تمام اهتمام خود را به صف کرده است تا به احترام نامشان نانشان […]

✍️…دغدغه های مادری اش بر کسی پوشیده نیست ، از رنج و مرارت های دختران سر زمینش در حوزه بیکاری ، عدم امکان ازدواج آسان ، اشتغال ، تحصیلات …همواره نگران است .

برای مادران جامعه که غم نان دارند دل می‌سوزاند .تمام اهتمام خود را به صف کرده است تا به احترام نامشان نانشان را تسهیل دهد .

سالهاست که در حوزه زنان فریاد بلند شأن است او معتقد است که زنان و دختران جامعه اسلامی ما مقدس ترین های عصر بشریت هستند .

هم علمی هم عملی … دوشادوش مردان جامعه برای کشور خود لشکر گشایی می کنند . او تاکید دارد که زنان و دختران جامعه ما ، در عرصه های مختلف شغلی ، نام آور هستند .

نان را به بها می ستانند نه بهانه . او متقد است که نجابت زنان جامعه ما سلامت کشور را تضمین کرده است . برای نام و نان زنان و دختران سر زمین ما مردانه ایستاده در غبار ، تا خم به ابروی نجابت نیاید. در همه حوزه های حریم و حرمت ، محترم می دارد حرم امن خانواده را ، برای تامین امنیت روحی و جسمی دختران و زنان جامعه در خط مقدم سیاست است ، تا قداست این قشر از جمعیت کثیر جامعه ما همواره مقدس بماند…

او سر کار « خانم دکتر انسیه خزعلی » معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است .. با نویی از جنس نجابت که سعادت جامعه زنان جامعه مهمترین مأموریت او در مدیریتش است .

حمید اندرزچمنی ، کارشناس اجتماعی