هرکس به‌قدر توان به مدرسه‌سازی کمک کند/دست هایی که ستون مدرسه می شود

خیر مدرسه ساز گفت:فردیس نسبت به جمعیت فقیرترین سرانه آموزشی را در کشور دارد، در کنار احداث پروژه های مسکونی باید سرانه های خدماتی و آموزشی برای آنها ایجاد شود.

پایگاه خبری نورا نیوز مهدی فاطمی خیر مدرسه ساز در آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۸ کلاسه شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه مردم جامعه نسبت به یکدیگر مسئول هستند و نباید از هیچ اقدامی برای کمک یه یکدیگر دریغ کنند، اظهارداشت : داشتن شوق و انگیزه برای خدمت به جامعه ویژگی است که در هر فرد وجود دارد لذا افراد نیکوکار باید قدر جایگاه خود را بدانند و در اعتلای آن کوشا باشند.

وی ، مدرسه‌سازی را باعث خیر و برکت در زندگی‌ و معامه با خدا می داند و از هیچ کس انتظاری در ازای انجام این کار خیر ندارد.
فاطمی با بیان اینکه بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح فرهنگی و علمی دانش آموزان، امر پسندیده مدرسه سازی است اذعان کرد: ما خیر نیستیم بلکه یکسری واسطه های ضعیف و کوچک هستیم که مسوولیت به عهده ماست این شما عزیزان هستید باعث می شوید این روند مسیر و ریل ایجاد شود تا قطار خدمت روی آن به جریان بیفتد.
وی به دیگران هم توصیه می‌کند هرکس به هر اندازه در توان دارد، به امر مدرسه‌سازی کمک کند تا بی‌سوادی در کشور ریشه‌کن و در این کار خیر سهیم شوند. اگرچه او این کار را معامله با خدا می‌داند و از هیچ‌کس، نه مردم و نه مسئولان، انتظاری در ازای انجام این کار خیر ندارد.

🔵اولین مدرسه خیرساز فردیس به نام شهدای کرمان نامگذاری شد

محمد پورگلیان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز  مدارس استان البرز  در این مراسم ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان، گفت: پروژه آموزشی خیرساز در شهرستان فردیس، اولین مدرسه‌ایست که در کشور  به نام شهدای کرمان نامگذاری می‌شود.

وی بیان کرد: این مدرسه خیری در زمینی به مساحت حدود ۵ هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع آموزشی در فردیس ساخته می شود.
وی افزود: با ساخت این مدرسه تراکم کلاس های موجود کاهش یابد و دانش آموزان در کلاسهای استاندارد تحصیل می کنند.
مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان البرز تصریح کرد: این پروژه به لحاظ معماری فاخر و غنی است که امیدوارم در مدت زمان یکسال و نیم به بهره برداری برسد تا دانش آموزان از آن بهره مند شوند.