مجید طاهرخانی قهرمان بولینگ انفرادی کشور شد

دومین دوره بولینگ جام باشگاه‌های کشور و رقابت‌های انفرادی این مسابقات با حضور مسوولان فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد.

پایگاه خبری نورا نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مراسم اختتامیه بولینگ انفرادی قهرمانی کشور و همچنین اهدای جوایز دومین دوره بولینگ جام باشگاه های کشور امروز دوشنبه با حضور علی سلطانپور سرپرست فدراسیون، اقبال پور، نادر وادی خیل و مسوولان هیات استان تهران و علاقه مندان به این رشته در برگزار شد و از نفرات و تیم های برتر در این دو مسابقه تقدیر شد.

در بخش انفرادی بولینگ جام باشگاه های کشور مجید طاهرخانی از استان تهران عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد. برترین های بولینگ در بخش انفرادی عبارتند از:

مقام نخست: مجید طاهرخانی

مقام دوم: فرهاد دفاعی

مقام سوم: محسن میرکاظمی

همچنین سهیراد ونکی، فرشاد نوری، علیرضا طباطبایی، محمدامین نژاد نخلی، امیر دلارا، محسن قادری و فرزین بزرگی نیز در جایگاه چهارم الی دهم جای گرفتند.

دومین دوره بولینگ جام باشگاه‌های کشور در بخش تیمی نیز یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ با قهرمانی تیم پارسیان سنگ به پایان رسیده بود.تیم پارسیان سنگ ایران از استان خراسان رضوی با ۱۷۵۹۷ پیت ریخته شده در جایگاه نخست جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت، منتخب هرمزگان با ۱۷۳۳۳ پین ریخته شده نائب قهرمان شد و هرمین تهران با ۱۷۱۸۹ پین ریخته شده، در جایگاه سوم قرار گرفت. این دوره از مسابقات با حضور ۱۴ تیم  برگزار شد.

مراسم اختتامیه بولینگ انفرادی قهرمانی کشور و اهدای جوایز دومین دوره بولینگ جام باشگاه‌های کشور با حضور دکتر جمشید اقبال پور مدیرعامل ایران‌مال، نادر وادی خیل مدیر ورزش ایران‌مال، علی سلطانپور سرپرست فدراسیون و مسئولان هیئت استان تهران و علاقه‌مندان به این رشته در سالن بولینگ گلکسی ایران‌مال برگزار شد.

دومین دوره بولینگ جام باشگاه های کشور در بخش تیمی نیز روز گذشته ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و تیم پارسیان سنگ اصفهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و منتخب استان هرمزگان به نایب قهرمانی رسید.