فراخوان شرکت در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآنی مشکات

مدیرعامل موسسه مشکات ایران اسلامی از علاقمندان برای شرکت در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآنی مشکات در رشته قرائت تقلیدی دعوت کرد.

پایگاه خبری نورا نیوز حجت الاسلام ” مجتبی محمدی” با اعلام اینکه نفرات اول سومین دوره مسابقات بین المللی مشکات در رشته حفظ کل قرآن کریم مشخص شده اند ، افزود: سال گذشته مسابقات مردمی و بین المللی مشکات به صورت مجازی با حضور ۷۳ کشور در البرز برگزار شد .

وی بیان کرد: مسابقات بین المللی مشکات در رشته حفظ کل قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان و رشته قرائت تقلیدی مختص آقایان است که شرکت کنندگان به رقابت می پردازند .

محمدی گفت: در بخش قرائت تقلیدی نیز مسابقه همزمان در داخل و خارج از کشور برگزار می شود که متقاضیان با مراجعه به پایگاه اینترنتی MQMESHKAT.COM یا ir فایل های مشخص شده تقلید از چهار استاد منشاوی، عبدالباسط ، شحات و مصطفی اسماعیل را مشاهده و فایل های خود را ارسال کنند .

امام جمعه کوهسار یاد آورشد: اختتامیه همزمان باسالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود که جوایز نقدی نیز برای نفرات اول هر رشته یک میلیارد ریال ، نفرات دوم ۸۰۰میلیون ریال و نفرات سوم ۷۰۰میلیون ریال پیش بینی شده است .