ساخت بوستان و بازارچه در محله های کم برخوردار

شهردار محمدشهر کرج با اشاره به برنامه ریزی قرارگاه اجتماعی استان البرز برای تغییر سیمای ۶۶ محله محروم استان اعلام کرد: براین اساس جهاد عمرانی در پنج محله پرجمعیت و کم برخوردار این شهر آغاز شده است.

پایگاه خبری نورا نیوز مهرداد حسن زاده  افزود: طرح های عمرانی شامل آسفالت، جدول گذاری ، زیبا سازی ، احداث بوستان تفریحی، ایجاد مراکز رفاهی ، تجاری ، ورزشی و خدماتی در این محله ها به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: پنج محله پرجمعیت جعفرآباد ، عباس آباد، هزار واحدی ، ضیاء و تپه قشلاق برای تغییر سیما و محرومیت زدایی در محمدشهر هدفگذاری شده است.

حسن زاده با بیان اینکه امسال ۲۳۰ هزار متر مربع آسفالت و ۱۷ کیلومتر جدولگذاری معابر در محمدشهر اجرا شده است ، گفت : بخش زیادی از این پروژه ها مربوط به پنج محله برخورار بوده است.

شهردار محمدشهر گفت : اکنون عملیات ساخت چهار بوستان فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مجموع به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در محله های کم برخوردار محمدشهر در دست ساخت است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات ساخت یک بازارچه عرضه مستقیم میوه و مایحتاج عمومی با ۵۰ غرفه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در محله کم برخوردار جعفرآباد محمد شهر آغاز شده است.

شهردار محمدشهر گفت: افزون براین ساخت سه بازارچه دیگر با هدف درآمد پایدار مدیریت شهری ، تامین مایحتاج عمومی و اشتغالزایی برای جوانان در محله های کم برخوردار این شهر در دست ساخت است و بخشی از پروژه های عمرانی محله های کم برخوردار محمد شهر دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

حسن زاده اظهار کرد: امسال با اهتمام مدیریت شهری گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) محمدشهر ساماندهی شد.

شهردار محمدشهر گفت : آسفالت ، بهسازی و زیبازسازی ۱۲ مدرسه و کمک به برنامه های فرهنگی مساجد از دیگر اقدامات سال جاری این شهرداری است.

وی بیان کرد: اکنون عملیات ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در بوستان های خیابان فردوسی ، کودک ، شهید چمران و شهیدان کولیوند محمدشهر در مرحله پایانی قرار دارد.

شهردار محمدشهر با اشاره به ضرورت طرح جمع آوری آبهای سطحی و پیشگیری از وقوع سیلاب شهری گفت: در همین زمینه امسال تعدادی پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد در زمینه احداث شبکه برای جمع آوری سیلاب ها و آبهای سطحی در محمد شهر اجرا شده است.