خبرنگاران می‌توانند در ایجاد شور و نشاط در جامعه و اطلاع رسانی نقش مهمی ایفا کنند

استاندار البرز گفت: حضور حداکثری در انتخابات استان را بیمه می‌کند و تأثیرات ویژه ای در کشور و دنیا دارد.

پایگاه خبری نورا نیوز مجتبی عبداللهی استاندار البرز، در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک ایام رحب و شعبان و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، از زحمات اصحاب رسانه استان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قدردانی کرد.

وی با اشاره به کمبودها و تنگناهای موجود مطرح کرد: خبرنگاران علیرغم همه کاستی ها به خوبی و با متانت و خلوص نیت به مسئولیت سنگین محوله و رسالت واقعی خود که همان اطلاع رسانی است، عمل می‌کنند. این قشر زحمتکش جایگاه ویژه ای دارند و می‌توانند در تهییج و ایجاد شور و نشاط در جامعه و اطلاع رسانی نقش مهمی ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو عنوان کرد: اصحاب رسانه با هر دیدگاهی هر آنچه در توان دارند را برای افزایش مشارکت مردم در طبق اخلاص بگذارند زیرا ممکن است مردم از برخی مسئولین و اقدامات آنها گلایه و انتقاد داشته باشند اما کسی از حکومت، انقلاب و ولایت دلخور نیست و با اصل نظام مشکلی ندارد.

عبداللهی با بیان اینکه عملکرد مسئولین نباید به پای انقلاب و ولایت و دین نوشته شود اذعان کرد: هر یک از خبرنگاران ارتباطات و ظرفیت‌های بیشماری دارند که می‌توانند از آنها برای جریان سازی و تبیین در جریان انتخابات استفاده کنند. در گذشته عنوان می‌شد که سطح مشارکت البرز در انتخابات پایین است و این موضوع مهر بر پیشانی این استان شد که در این دوره همه در کنار یکدیگر با وحدت، انسجام و تلاش باید ثابت کنیم که این موضوع درست نیست.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به تلاش های انجام شده و اراده شکل گرفته در استان و نیز با تاکید بر رقم زدن انتخاباتی باعظمت و پرشور را در تاریخ البرز عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات استان را بیمه می‌کند و تأثیرات ویژه ای در کشور و دنیا دارد.

وی از نواختن زنگ فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه خبر داد و بیان کرد: در این دهه مبارک دو هزار و ۷۶۵ پروژه ریز و درشت دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های استان البرز افتتاح می‌شود.