تاکید شورای شهر کرج بر عدالت توزیعی در پرداخت حقوق پرسنل

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای اسلامی شهر کرج در قیود متمم بودجه 1400 تاکید بر عدالت توزیعی در پرداخت حقوق پرسنل دارد.

 مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور سی امین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار داشت: از شهردار درخواست می شود از هم اکنون پیش بینی لازم در خصوص تحقق این امر در قالب عیدی و پاداش پایان سال ۱۴۰۰ را صورت دهد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: شهرداری کرج در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران مطابق قوانین و سیاست های شورای اسلامی شهر که در ضمن تصویب متمم بودجه ۱۴۰۰ اعلام شد اقدام کند.

حاجی قاسمی بیان کرد: تامین اعتبار پرداخت حقوق پرسنل تامین نیرو از ردیف های عمرانی که در مورد برخی از پرسنل سازمان فاوا و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج موضوعیت دارد مانع از تبدیل وضعیت آنها نمی شود.

عضو هیئت رییسه شورای شهر کرج یادآور شد: شورای شهر در جریان بررسی متمم سال ۱۴۰۰  اعتبار لازم برای مابه التفاوت ناشی از تبدیل وضعیت ۸۱۶ نفر از پرسنل ایثارگر تامین نیرو را پیش بینی و مصوب کرده است.

حاجی قاسمی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مجموعه شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص آزمون تبدیل وضعیت ۳۷۰ نفر از پرسنل تامین نیرو دقت لازم در منابع و روند آزمون صورت گیرد تا با توجه به اهمیت موضوع در آینده دچار مشکلات و حواشی نشویم.پایگاه خبری نورا نیوز