مسابقه عکاسی “فردیس شهر زندگی” برگزار می‌شود

اولین مسابقه عکاسی در فردیس با موضوع فردیس شهر زندگی در دو بخش دیجیتال و موبایل به همت شهرداری فردیس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، اولین مسابقه عکاسی در فردیس با موضوع فردیس شهر زندگی در دو بخش دیجیتال و موبایل به همت شهرداری فردیس برگزار می شود.

شرکت در این جشنواره برای عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد و رایگان بوده و محدوده جغرافیایی عکس ها شهر فردیس است. همچنین تکنیک در این مسابقه آزاد بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

هر عکاس می‌تواند در موضوعات مشخص شده حداکثر ٨ تک عکس و در بخش ویژه در مجموع ٨ عکس مرتبط به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

دریافت آثار از طریق شماره پلتفرم ایتا درج شده در پوستر اطلاع رسانی و دریافت CD و DVD و تحویل در زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره امکان‌پذیر است.

عکس‌ها می بایست با فرمت jpgدر اندازه‌ی حداکثر حجم فایل ۱۰ مگابایت باشند و ضلع بزرگ حداکثر ٢٠٠٠ باشد.

ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ(کالرگریدینگ) و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. (عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، و HDR قابل قبول جشنواره نیست)

عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.

در صورتی که کیفیت آثار ارسالی برای چاپ در کتاب و نمایشگاه مناسب نباشد، اصل فایل با کیفیت بالاتر درخواست خواهد شد. در صورت عدم ارائه‌ فایل اصلی، عکس از جشنواره حذف می‌شود.

‌عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکسبرداری در هنگام تحویل آثار در قسمت توضیحات درج شوند.

از نظر دبیرخانه ی جشنواره ی عکس مدیریت شهری، ارسال کننده‌ی عکس مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه کپی برداری ممنوع و مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده‌ی اثر خواهد بود.

دبیرخانه ی جشنواره ی عکس مدیریت شهری فردیس حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات، شبکه های مجازی (اینستاگرام و…) و موارد تبلیغاتی مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.

ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکنندگان اولین دوره ی جشنواره عکس مدیریت شهری فردیس است.