مدیر کل بیمه سلامت البرز تودیع و معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان البرز با حضور دکتر رستمی معاون آمار ،فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت در کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دکتر رستمی معاون آمار ،فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت در این مراسم با بیان اینکه مدیریت سازمان امانت است و رویکرد بیمه سلامت یک کار تخصصی با نگاه مردمی است که تاکید آن بر کار جمعی و خدمت به مردم است ، گفت اقدام مهم سازمان بیمه سلامت در خصوص نسخه نویسی الکترونیک ،ارائه خدمات مطلوب و مناسب به بیمه شدگان همواره یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت بوده است و بر همین اساس در سال جدید کاهش مشکلات بیمه شدگان و ارتقاء کیفی خدمات بیمه سلامت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه با حمایت‌های بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت امیدواریم مواردی مانند حذف ارز ترجیحی دارو با تدابیر درست و مناسب وزارت بهداشت و دولت باعث ایجاد خلل در روند درمانی مردم نشود؛
یکی از دلایل مهم تحقق این پروژه مهم در کشور را اطلاع رسانی شفاف و روشن از مزایای این طرح به بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد دانست.
وی افزود:همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر، لازمه اجرای کامل خدمات نسخه نویسی الکترونیک در کشور است و هدف اصلی ما تشویق پزشکان برای مشارکت در این امر است.
دکتر سعید جوانشیرمدیرکل سابق بیمه سلامت استان البرز ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه همکاران بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت در استان البرز از بهترین و با انگیزه ترین و با اخلاق ترین سرمایه انسانی برخوردار است و همه توفیقات و موفقیت ها درخدمت رسانی به مردم از تلاشهای مجموعه این سرمایه عظیم انسانی است وی گزارشی از اقدامات و عملکرد این اداره کل در بحث بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی بیمه شدگان ارائه داد.
همچنین در این نشست دکتر داود زارع مدیرکل جدید بیمه سلامت استان البرز از زحمات و تلاشهای دکترجوانشیر تشکر و قدردانی کرد و افزود : سعادتی است که در این مجموعه با وجود همکاران بسیار ساعی برای خدمتگزاری به مردم با استفاده از نظرات وپیشنهادهای همکاران حضور دارم .
وی در بخشی دیگر گفت: خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان از بالاترین مستحبات و دوست داشتنی ترین کارها نزد خداوند متعال است وکار کردن در اداره کل بیمه سلامت بهترین فرصت برای خدمت به مردم است علاوه برآن توجه به ارباب رجوع و رفع نیازهای مردم از توصیه هاوآموزه های دینی است.
وی در ادامه نیز نسبت به ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات بیمه در آینده و استفاده از تمام ظرفیت ها برای افزایش رضایت‌مندی بیمه شدگان تاکید کرد و گفت : مشارکت‌های اجتماعی ، اطلاع رسانی گسترده در خصوص موضوعاتی نظیر نظام ارجاع ،پزشک خانواده و ارتباط مؤثر با رسانه‌ها در راستای آگاهی بخشی،ازجمله موارد قابل توجه اداره کل بیمه سلامت محسوب می‌شود.
وی افزود: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت همه سرمایه اجتماعی و معنوی این سازمان محسوب می‌شوند و احترام به بیمه شدگان و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین دستور کار بیمه سلامت است.
در پایان از تلاش های دکتر جوانشیر قدردانی گردید.پایگاه خبری نورا نیوز