آمادگی موسسه رازی برای مشارکت با بخش خصوصی توانمند و‌ توسعه صادرات

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، مشارکت در تولید و افزایش صادرات را دو رویکرد اصلی این موسسه اعلام و از حمایت و مشارکت با بخش خصوصی توانمند در حوزه تولید فراورده های بیولوژیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، علی اسحاقی در حاشیه حضور در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران و آفریقا که پیش از ظهر شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، با تاکید بر لزوم توسعه بازارهای صادراتی  موسسه رازی گفت: نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران، فرصتی مناسب برای معرفی بهتر محصولات موسسه رازی و رایزنی با شرکت کنندگان کشورهای مختلف برای ایجاد یا گسترش همکاری های متقابل و صادرات فراورده های موسسه رازی به این کشورها است.

وی افزود: موسسه رازی در این نمایشگاه دو رویکرد اصلی مشارکت در تولید و افزایش صادرات را دنبال می کند و ضمن‌استقبال از همکاری و مشارکت با بخش خصوصی توانمند در حوزه تولید فرآورده های بیولوژیک اعم از مشارکت در تولید محصول مشترک، انتقال دانش فنی و … از شرکت های توانمند داخلی به منظور ایجاد تنوع محصولات و افزایش تولید و توسعه بازارهای صادراتی حمایت می کند.

رئیس موسسه رازی، یادآور شد: کشورهای آفریقایی بازاری گسترده برای صادرات واکسن، پادزهر مارگزیدگی و عقرب زدگی و سایر محصولات پزشکی و دامپزشکی موسسه رازی شمرده می شوند و به ویژه از سال گذشته، اقداماتی جهت تبادلات تجاری با کشورهای این قاره صورت گرفته است.

ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران و آفریقا از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه، میزبان فعالان حوزه واردات و صادرات، شرکت ها و موسسات تولید محصولات بیولوژیک و سایر علاقه مندان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.